23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Smedegaard ærgrer sig over forløb

Salget af Dansk Supermarked har medført kritik af Nils Smedegaard Andersen, den adm. direktør af A.P.Møller-Mærsk.

I et brev tilbage i oktober kaldte Mærsk-direktøren en Berlingske-artikel om det forestående salg af Dansk Supermarked for misvisende og beroligede tillige de ansatte i Dansk Supermarked, at der intet nyt var under opsejling. Det skriver Jyllands-Posten.

Dette har medført en debat om, hvorvidt Mærskledesen har holdt sig inden for virksomhedens værdigrundlag i forløbet og dermed sin oprigtighed i kommunikationen. I et interview i det interne personaleorgan @Maersk ærgrer den adm. direktør sig over håndteringen af salget og kommunikationen og forsikrer de ansatte i Mærkskoncernen, at det ikke var intentionen at misinformere de ansatte.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01